Mucizem0825 canım 24. Haftadan beri baş aşağıydı benim bebiş, hatta 32-33 gibi gelmeye calıstı fitil falan kullandım erken gelmesin diye. Ama maalesef gebeliğin 34. Haftasında kolestaz hastalıgım cıktı ve bebeğe zarar vermemesi için 36+6’da zorunlu sezaryen oldum. Diyeceğim o ki bebiş 24’ten beri yarasa gibi baş aşağı dursa da, neredeyse 32-33’ te doğum kanalına girmek için cok heveslense de hiçbir şey planlanan şekilde gitmeyebiliyor. Ben de normal dogumu cok istiyordum ama ikimiz için de en sağlıklısı buymus. 9 gün oldu dogum yapalı zımba gibiyim çok şükür ağrım sızım hiçbir şeyim yok gören asla ameliyatlı oldugumu anlamaz. O yüzden hakkınızda en güzeli en hayırlısı olsun 🙏🏼😍