Nistik öğrenmenin nesi yanlış? Hazırlıklı olmak bilmek yada kötü bir hastalık ise annenin tercihine göre aldırmak? Bunlar her gebe kişinin hakkı ve tercihidir. Bilmemek sadece stressiz bir hamilelik geçirmeyi sağlar belki ama bence söz konusu bebeğiniz ise onun sağlık durumu sizin yapacağınız Stresi aşar. Tabiki Rabbim kimseyi böyle tetkikleri, seçimlere mecbur olmak zorunda bırakmasın. Ama elimizdeki imkanları kullanmak da önemli bence. Seker yüklemesi ise zaten yapılması gereken birsey çünkü gebelik şekeri varsa uygun tedavi ve diyetle olası riskler engellenebilir. Rabbim tüm hamilelerin evlatlarını sağlıkla vaktinde kucağına almalarını nasip etsin 🤲