Doktorlarımız öneriyor elbette niye yaptırmayalım deniyor anlayamıyorum. Hiç beyaz un , makarna pirinç ve türevleri, şeker, paketli ürün, patates, bezelye, kızartma,glisemik endeksi yüksek meyve yemiyorsanız hadi tamam yükleme yaptırmayıp şeker ölçüm cihazı edinin 1 hafta boyunca açlık ,3 öğün yemek sonrası 1. ve 2. saatteki şekerinizi ölçüp npt edin. HbA1c testini ve idrarda protein kaçağı var mı diye baktırın okey. Ama ben şeker yüklemesi yaptırmıycam deyip rahat besleniyorsanız olmaz olmamalı. Ben de kilolu değilim az kilo aldım bebeğim normal haftasıyla uyumlu ama şaak diye gebelik şekeri çıktı karşıma . Şimdi çok dikkatli beslenip günde 7 kez ölçüm yapıyorum. Bebeğimin sağlığı için öğrenmem çok çok iyi oldu.