Sltan yorumlara çok takılmayın..insanların panik yaptırmakta üstüne yok böyle konularda..aynı sorunları hatta çok daha beterlerini yaşamış biri olarak diyorum..koşa koşa hastaneye gitseniz ve kanama alanı görülse ne yapılacak zannediyor acaba buraya yazanlar? Ben cevap vereyim koca bir hiçbir şey..Gebeliğin ilk üç ayında olan kanamalara hiçbir şey yapılamıyor, kanama alanı bile olsa ya kendiliğinden atılmasını ya da vücudunuzun emmesini bekliyorlar..bi ilaç verirler ki zaten ilaç verilmiş size, istirahat de ediyorum diyorsunuz..daha ne yapacaksınız..kahverengi kanama kanamanın aktif olmadığını içeride kalanların atıldığını gösterir, hoş aktif kırmızı renkli kanamalarım oldu onlarda da yine hiçbi şey yapmadan bekledik, dinlendim..sakince dinlenip bekleyin..benim şu an 17 haftalık oldu çok şükür, hep kanamalarla geldim bu güne 🙏 darısı başınıza 🥰