Sltan Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar 10 haftalık hamileyim bir hafta yakın kahverengi akıntı geliyor sizce normal mi bir gün oluyor bir gün olmuyor
Mutluhatun Sltan bu hafife alabileceğiniz bir durum değil benimde kahverengi akıntım oldu düşük riskim varmış ilaç kullandım. Yarın sabah acile gidin bu saatte gidemem diyorsanız
Fatma023 Sltan Xxecexx Sltan Sltan endişelenmeyin 3 haftadır benim de oluyor. Doktor progestan ilacı verdi ve düşük önleyici iğne verdi. Bolca dinlen dedi bir kaç gündür akıntı olmuyor. İçerde kanama aşanı olduğu için oluyormuş. Kahverengi akıntı eski kan demekmiş endişelenme sorun yok demişti doktor
Irem_23 Sltan ben 9. Haftamda yaşadım canım bu sorunu doktora gittim hemen duphaston diye bi ilaç verdi o kesti yine de bi doktora görünmeye çalışsan iyi olur birde doktorum bana dinlen demişti sende dinlenmeye çalış
Sltan Xxecexx eşim yurtdışında yanımda 2 yaşında çocuğum nasıl gideceğim doktorun numarası yok olsa ulasirdim
Fatma023 Xxecexx bu konuşma tarzı çok paniğe sürükleyici bir tarz. Bence daha dikkatli konuşmak gerekiyor. Aynı durumu yaşadığım içim insan zaten korkuyor. Bu tarz konuşmalar daha çok korkutur hiç gerek yok bence .
Sltan Mutluhatun benim de düşük riskim var ilaç kullanıyorum şuan yanlızım şuan nasıl gideceğim bilemiyorum
Mutluhatun Sltan bir yakınınız varsa arayabilirsiniz Ambulans çağırın derim ama çocukla nasıl olur geri dönüşünüzü nasıl sağlarsınız bilmiyorum çok geçmiş olsun
De25 Bendede var O akıntı düşük riskim vardı ilaç iğne kullandım geçti ama şuan 13 haftalığım arada bi geliyo
De25 Hastaneye gittim dün doktor bir sorun yok dedi ama yine tedbir alınması gerekiyor diye progestan fitil verdi az oluyo ama sanki geçti gibi
Sltan De25 bende ağrı yok ama çok az bir damla geliyor bir kaç gün gelmiyor bir kaç gün sonra geliyor
Pemberuya Sltan kahverengi leke içerde kalmış eskimiş kan oluyormuş canm hemşire endişelenmeyin dedi bana şuanda hastanedeyim ben ama içiniz rahat etmesi açısından yine de gidebilirsiniz elbette Dr a
Mucizem23 Sltan bol su için ve ayaklarınızın altına yastık koyup uzanın fazla ayakta kalmamaya dikkat edim