Sgnn Kızlar bebeğin doğum kanalına girdiğini anlamanın bir yolu var mı ? 25. Haftalardan beri hep başaşağı 34+4 olucaz gören herkes karnın aşağı inmiş diyor
Zehrakhr Sgnn sırtını duvara yasla ayaklarını uzat ve ayak ayak üstüne atmaya çalış eyer atabiliyorsan henüz girmemiştir
Burcudvci46 Sgnn Kız benimkide hep aşşağıda bi vuruyor cıkacak sanıyorum korkma öyle bişey olsa doktor kontrolünde derdi doktor
alparslanin_annesi Sgnn karnin asagi düşseydi disardakilerden önce sen anlardın canm sen bakma diğer kişilere ilk farkedecek hissedecek kiso sensin onlar görünüşe bakar yorum yapar sen direk hisseder bilirsin
Merve5306 Sgnn Bu postu görünce annemin mesajı geldi aklıma. Resmimi çektim attım son haftalarımdayım. Annem ‘karnın inmiş’ dedi. Ben de sönmüş anlamında inmiş anladım. Nasıl inmiş anne bebek büyüyor dedim. Sonra aşağıya inmiş anlamında dediğini fark edince çok güldüm 😀
yesim_Gnr yere oturup sirtinizi duvara dayayin bacaklarinizi uzatin ve bir ayaginizi diger ayaginizin uzerine atin eger hop diye çok rahat atiyorsan kanala girmemistir ama yok ayagini kaldirip bacaginin ustune atmakta zorlaniyorsan kanala inmiştir ve dogum yakindir
Tazeanne-35 yesim_Gnr şuan denedim ve çok zorlandım ayak ayak üstüne atarken 36+6 haftalık yani sogum kanalına girmiş mi oluyor 🙄😳
Sgnn alparslanin_annesi ben fark ediyordum zaten anneme de söylüyordum ama karın şekli hep değişiyor ya çok üzerinde durmamıştım. Etraftakilerden duyumca bi strese girdim 😊 teşekkürler
yesim_Gnr Cansucannnn oyy canim meryem ana otu al aktarlarda oluyo kaynar suya koy niyetini al bu otun açilmasi gibi rahmimin açilip kolayca dogurmaya.niyet ediyorum de ve aabah aksam ilik ilik sudan iç acilmalar olacaktir ben ilk gebeligimde 38 haftada icmeye basladim 39+3te dogurdum suanda 37 haftalik gebeyim haftaya yine icmeye baslayacagim sizede tavsiye ediyorum
Cotanakk Cansucannnn 39+5 utanmasam bir tur daha dolarım bacaklarımı öyle rahat attım bacak bacak üstüne 😂
eso14 yesim_Gnr ya kızlar 33. Haftalık sayılırım. 2 günüm kaldı. Ama hala bebeğim doğum pozisyonuna geçmemiş. Doktor 35 e kadar geçmezse bebeğe göre hareket edicez dedi. Döndüğünü ben anlayabilir miyim ?
elifaliunaldi eso14 36 haftalıgiz, hâlâ dönmedi, bugün kontrolüm vardı, son dk da dönen oluyor dedi, sonuna kadar bekleyeceğiz hâlâ doğum şeklim belli değil 🤷
Zeynp24 eso14 bugün aynı durumu yaşadım canım 33 haftaligim doktorum ters dedi 35 e kadar dönmezse sezeryan olur dedi bilemiyorum iki dogumumda normaldi bunuda normal istiyorum
yesim_Gnr eso14 doğum pozisyonu için Kurani kerimde inşikak suresi var biliyorsan onu oku bilmiyorsanda bir bilen sana niyetlenip okusun orada secde ayeti var secde emrini alan bebek başini aşağ çevirip doğum kanalina giriyor secde ayetini okuyaninda tilavet secdesini yapmasi gerekiyor
Zehrakhr Tazeanne-35 eyer bebek aşagıdaysa ve normalde bel fıtığınız yoksa bu hareket kanala ilerlediğini gösteriyor bazıları kilodan yapamıyor tamamen ayağın üstüne gelmiyorsa kanaldadır
eso14 Koi benimki çapraz duruyormuş canım. 35 den sonra nadir dönen bebekler oluyor dedi bilmiyorum 🤷🏻♀️ devlete gidiyorum
minikkminik eso14 benimde makat geliş devlete gidiyorum 40 a kadar yolu var dönmek için istersen bekleriz dedi ben normal doğum istiyorum dediğim için
Koi eso14 bu bebişler neden boyle duruyorlar halbuki ne kadar yerleri var 😀 ben de bilmiyorum canım inş dönerler
Tazeanne-35 Zehrakhr normalde bel ağrım yok ama bir kaç gündür hafif bel ağrısı gibi ağrı hissediyorum daha sonra geçiyor
kubraoztekin Zehrakhr 35 haftalığım ama atarken karnımda bi kasılma toplanma oluyor zor oluyor yani normalmi
Sgnn Zehrakhr ayak ayak üstüne atıyorum ama topuğumu altta kalan baş parmağımım üzerine koyamıyorum tam nasıl duracak anlayamadım 😅
eso14 minikkminik valla bilmiyorum canım. Doktorum direk sezeryan demedi zaten 😀 çapraz duruyor biraz zor döner dedi. Bebeğe göre hareket edicez ona bağlı herşey. Zaten duyduğuma göre 40. Haftaya kadar bekliyorlarmış. Aksi bi durum olmadığı sürece