edbyt Yavrumu-beklerken123 şifa ismini birkaç kez daha duydum, çok anlamlı gerçekten 🌸adıyla büyüsün inşallah sağlıkla…
Annecik02 Melos12 Allah’ıma binlerce şükürler olsun okadar akıllı ve zeki ki bazen konuşmalarına biz bile donup kaliyoruz 5 yaşında şu an ama daha küçük yaşları da hep böyleydi yeni doğduğu zaman bile hiç eziyeti olmadı emdi uyudu kalktı güldü oynadi karnı doydu uyudu hiç aglamadi neredeyse..3 yaşında ingilizce sayilari falan öğrendi anasınıfı tekerlermelerinin genel olarak hepsini kendi ezberledi resim konusunda da aynı şekilde kaleme kağıda aşık bı çocuk resmen oyuncakdan çok yazı resim ve etkinlik yapıyor çok şükür Rabbime bize böyle bir evlat nasip etti.🥰 Şimdi 23 haftalık hamileyim inşallah bu bebeğim de ablasına çeker 🥰
Selenm Melos12 anlamını araştırdınız mı eflin batmak anlamında kullanılıyo https://www.coolkadin.com/eflin-isminin-anlami-nedir.html
Mucizemiizz Eflini bende düşündüm ama cennetin kapisi olarak geciyor ancak cennetin 8 kapisi var ama hic biri Eflin degil o yuzden vazgectik. Sare Lina yada Arya Lina dusunuyoruz
2erkekannesiii edbyt çok güzel hiç eskimeyen isimler Zeynep Elif gibi kızım olsa koyayım mı diye düşünürdüm
Sena_liya edbyt birinin ismi Hatice sena da ikincisine hala kararsızım asel elisa ve esila isminin anlamlari çok güzel🥰 esila asel nasıl ki
Kubra6100 edbyt anne babasi olarak bize firsat kalmadi 3bucuk yasindaki kizim koydu ve asla vazgeçmiyor bizede fikir verince kabul etmiyor bizde artik kabullendik elif koydu kardesinin adini ve yaninda ek isim istemiyor elif ismide guzel ama keske bizde bisey koyabilseydik 😊
[silindi] edbyt Defne, Eylül, Lavin, Vera, Ahsen, Hanzade bunları beğeniyorum. Ve ben tek isim koyma tarabftarıyım🌷