İnşallah canım 38. Haftada 39 da nst için gel 40 da kontrol için gel dedi yani doğum haftasında eğer doğum hâlâ olmamışsa bir plan çizelim dedi bildiğim kadarıyla 41+2 doktorun son sınırı imiş, ama benim bebek az kilo alıyor şundan da korkuyorum kilo alması durursa doktorlar riske atmak istmeiyor bir arkadaşımın öyle oldu bir hafta boyunca kilo almayınca sezaryenle aldılar