Sedaaksy belden yapılan iğne sinek ısırığı gibi incecik hissedilmiyor damar yolu açılırken acı oluyor mesela ama inan onun kadar olmuyor acısı… Aneztezi yapılır yapılmaz belinden ayak uçlarına sıcaklık geliyor uyumaya başlıyorsun sonra bile taktılar hissetmedim doktor geldi 3 dakika sonra kızımın sesini duydum sezeryan sırasında sadece baskı hissettim oda çıksın diye mide kısmına bastırıyorlar baş ağrım oldu birde ameliyat acısı ağrısı oldu sonrasında da 1 hafta sonra hepsi geçti hamd olsun