Arkadaşlar şunu söyleyeyim; göbeğinizin altı kapalı bir kutu, içinde ne var kimse bilmiyor ve daha önce ameliyat olsanızda olmasanızda bazı yapışıklıklar, sertlikler olabiliyor ve genel anestezi ile başlanan ameliyatta bebeğe en kısa sürede ulaşılması gerekiyor ki bebek ilaç ve gaz almasın diye, bilinmeyen bu zorluklarla karşılaşıldığında genel anestezide bebeğe ilaç gitmiş oluyor ve doğum sonu bebeklerde bazı sorunlar gözlenebiliyor. Bunlarla karşılaşmaktansa emin olun o incecik iğne sivri sinek ısırığı kadar bile acıtmıycak.. içinizi ferah tutun 🌸