T12b1a ben de sigara içiyordum hamile kalmdan hemen önce bıraktım. Sonra da içmedim Çünkü çok tiksindim ama herkeste böyle olmuyor. Bazen daha çok isteyebilirsiniz hamilelik çok karmaşık bir dönem çok fazla dalgalanma yaşıyoruz. Böyle istek duymanız da anormal değil. Size naçizane önerim kendinizi strese sokmanız çok daha zararlı olacağı için önce biraz sakinleyin. Kendinize biraz daha zaman verin. Kısıtladıkça daha çok arzulamaya başlayabilirsiniz, siz de insansınız unutmayın. Bu çok insanca hamile olmak demek mükemmel olmak demek değil. Bir de bir kitap önereyim size eğer okursanız kesinlikle fayda sağlar “sigarayı şu anda bırakın- allen car” kesinlikle sizi strese sokmadan bırakmanıza yardımcı olacaktır.