Bende gittim, çok iyi bi doktor güler yüzlü, naif bi doktor, hatta benim oğlan biraz uğraştırdı 50 dk. Sürecek olan ultrason 80 dakka da bitti yine sabırlıydı çikolata felan verdi hatta benim oğlan suratını felan kapatmıştı çünkü. Ben memnun kaldım 🌸