Gamzeates canim bemde oraya gittim cok guzel ilgilendi cok guzel anlatti yaklaşık 1 saat durduk yani 22 haftalikkken gitmiştim gercekten icten soyluyorum cok iyi doktor hatta bebegimin pozisyonu iyi olmadigi icin kalbine bakamadi beni yan yatirdi bebegim hareket edip dogru pozisyon aldi oyle bakti hicbirseyi atlamiyo birde guzel forograflar vermesse bebisler dışarı cikariyo yuru gel su ic gel diyo yuzunun fotografini guzel cekebilmek icin benim oyle biseye ihtiyacim olmadi gosterdi oglusum kendini 😊