Nzlasln Sevgikara 3 Haziran gibi doğum görünüyor en son 25 haftalıkken gitmiştim o zmndan bu yana gitmedim 😊
Ayse476 Sevgikara hareketleri düzenli hissediyor musunuz ben bugün hissetmedim ya 1 2 kez eti sadece. 27 hafta olacak yarın
Sevgikara Bende bugün gittim benimde 8 Haziran gozukuyo bebişin kilosu 1100 Gr dedi ama sizinki ne kadarlık normal mi kilosu☺️
Galadriell Smyye1B Benimde 27 Haziran🥰 Perşembe günü kontrolum vardı fakat Covid olduğum için gidemeyeceğim maalesef.
F1903 Bizimde 3 haziran tahmini dogumu ama sezeryan olacagiz mayis sonu olur büyük ihtimalle 🐣 24 haftalikken gitmistim 860 gr di minik hanim, cinsiyetler nee 🥰
Sevgikara F1903 özelemi gidiyorsunuz yoksa doktor mu dedi şimdiden belliymiş ☺️ tam zamanında gelirler inşallah🐣
F1903 Sevgikara özele gidiyorum oglum var 3 yasinda sezeryan olmustuk doktorumla.oyle bi konustuk ama suan net bi tarih yok bakalim 🥰 Hepsi saglkla vaktnde gelsinn
Sevgikara Ayse476 benimki aşırı hareketli olduğu için durduğu saatleri sayıyorum ben neredeyse bazen bende sizin gibi telase kapılıyorum uyandiriyorum sallıyorum biraz karnımı uyuyor oluyor hareketlenmeye başladimi durdurana aşk olsun☺️
Merve098 Bizimkide 3 Haziran gözüküyor oğlum olacak ve çok hareketli çok çikolata yiyorum ondanmi acaba yatarken bazen rahatsız edici oluyor yatamiyorum ama çokda mutlu oluyorum onun varlığını hisedince
Sevgikara Merve098 aynı durumdayız diyebilirim☺️ bende uykularımdan oluyorum bazen bende tatlıyı çok yiyorum hareketli bebek olucaklar büyük ihtimal😂
Sevgikara Hande1nur ben ilk aylar çok sıkıntı çektim 4. Ayına kadar kusunca şimdi tadını çıkarıyorum☺️ kalmadı şurda yine yarıyı geçtik☺️
gizorel Haticelisa yaaa 😅 bebisiniz kız mı kzlar daha miniş oluyor, erkek bizimki akranlarına göre biraz iri dedi doktorumız da bu da beni korkıttu acıkcası ins erkenden gelmez ya da normal doğum istiyordum sezeryan yapılmaz umarım 🥲🥲
F1903 Htcerdogn bizde bugün 26+5 izz 🐣 Minik civcivler son haftlar duzenlenir.kilolari hic kafaya takmayinn
Htcerdogn Sevgikara 25 haftalığız şuan. 21 haziran doğum görünüyor 🥰. 24 haftalıkken 640 gr dı oğluşum sanırım bizimki biraz zayıf gidiyo
Haticelisa gizorel evet kiz benimki😁 aynen canim iri oluncada dogum skntisi var insallah guzelce normal dogumumuz olur🥰