Eldgrn canım doktorlar hep söylüyor erken gebelik testi yapmayın diye benimde başıma geldi silik çizgi çıktı bende hamile olduğumu düşündüm 1 haftanın sonunda adet oldum doktor bana kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi sonrasında tekrar hamile kaldım adetimden 4 gün geçti test yaptım normal test hemen çift çizgi çıktı belirgin bir şekilde dana tavsiyem sabırla bekle