Merhaba dün bir test yapmıştım hayalet çizgi çıktı ben de koydum kenara bugün kontrol ettiğimde birinci test olarak gördüm arkasından ikinciyi yaptım resimdeki gibi çıktı ilk 5 dakikada 2 ve 3′ü yaptım üçüncü bozuk gibi geldi ama gene hayalet çizgi çıktı ilk 5 dakikada 4 yaptım o da belirgin çıktı
Kameradan çok fazla belli olmasada yanında çıkan çizgiyi çıplak gözle görüyor insan aynı marka bundan daha önce yaptıklarım hayalet çizgi dahi cikarmamisti bozuk desem hepsinde olurdu kan testi vermeye gideceğim bugün ama yine size de sormak istedim adetim bir iki gün içinde olması lazım sanki adet olacakmış gibi sol tarafımda ağrı var size de sormak istedim linkini bırakıyorum
https://imgyukle.com/i/Egf8vQ