nurkubra- _momy_ ben aldım yer kaplıyor baston arabalardan al vs dediler ama önemli olan bebeğimin uyurken ,arabada vakit geçirirken o arabada rahat etmesi diye düşünüyorum 😊
Nihanus _momy_ kraft marka almıştım oğlanda sırf eziyet oldu 10. Ay kabin tip aldık misler gibiyiz nefes aldık valla. Ama ilk 10 ay mecbur pusetli lazım o yüzden şimdi ikinciye doona aldık muadili yok paşa paşa döktük parayı ama işin komiği her gün zam oldu satarken iki katına satarız artık 😅
AysunUgur _momy_ beyazı çok hoş görünüyor ama kullanışlı mı bilemem, ben siyahları hiç sevemedim ya, çocuğun içini karartır gibime geliyo hep 😅 bide yazın iyice yakar, ben siyah tişört bile giyemiyorum 🤷🏻♀️
_momy_ Aysencim diğerinden var kuzum ilk bebeğimden kalma ama o da bir yaş üzeri kullanıma uygun şimdi parkta filan yenidoğan 0-3 ay bebeği çıkarıcam illa bir çocuğum parkta oynarken puseti takılan olsun istiyorum kuzum
_momy_ kızlar şuan indirimde olanlar bunlar bütçeme de uygun ilk bebeğimden hafif chicco bir arabamız var ama şimdi bebeğim yaz doğacak puseti takılan olsın diğer çocuğum parka indiğinde filan
_momy_ sizlerden bu markalardan alanlar oldu mu özellikle mamma markasının deri olanı çok hoşuma gitti beyaz olması daha hoş adanada yaşıyoruz solma filan da olmaz ama deri dökülür mü güneşten
_momy_ nurkubra- aynen kuzum benim de ilk bebeğimde chicco baston almak daha mantıklı geldi onu tercih ettik liteway var bende ama şimdi ikinci bebeğim diğeri parkta olacak 0-3 ay bebeği mecbur puseti takılan bir bebek arabası gerekiyor kuzum valla şu modellere baktım beğendim de ama yorum yok alan memnun kalan var mı dedim
Aysencim _momy_ ya seni cok iyi anlıyorum bende bi heves travel aldım ama öyle pişman oldum ki hem ağır oluyorlar hem bagajda falan cok yer kaplıyor ama hiç katlamadan asansörlü bir yerde kullanacaksan güzel olur 😍🥰
nurkubra- _momy_ ben bu marka almadım travel sistem bu markanın özelliklerini youtubeden izleyin muhakkak vardır 😊
_momy_ sizlerin bebek araba görsellerini de eklerseniz daha aydınlatıcı olur elbette bebişler bekliyorummmm
_momy_ Nihanus ayy kız doona geçen avmde birinde gördüm huhuhuuuu dedim çok güzel bebek olup yatasım geldi kuzum 🤰🏻🤰🏻🤰🏻🤰🏻✨❤️ ama güzel şeyler almışsın benim bütçem malesef en fazla 2000₺
_momy_ Durubebegim ayyyy ciddi mi kız çok hoş gözüküyor ama zamanla dökülür bnce beyaz olması cezbetti adana da kışın bile yakıcı güneş var öyle ki giydiğiniz kıyafetler solar ama işte deri olması da döküntü yapar mı zamanla diye düşündürüyor
Nihanus _momy_ ikinci el bak canım nasılsa komple yıkanıyor niye para dökesin bebeğin pisliğinden ne olacak mağazada da denenmiyor mu 😇
dnzcnrb _momy_ bende doona aldım bütçen için zorlarsa ikinci el alabilirsin çok sağlam araba ve tüm parçaları çıkıp makinada yıkanabiliyor fazlasıyla rahat edersin
Durubebegim _momy_ yani bence döküntü yapar sonuçta gerçek deri değil ki adanın sıcağında gerçek seri bile çürür😁
_momy_ Nihanus yok kuzum letgodan bakındım ama 1000₺ yüklemişler yani döküntü 500₺ daha koyar taksitşe alırım dedim ama ikinci el yani daha uygun olması gerek 500₺ filan olsa herkes alamıyor travel sistemler pahalı kuzum valla
_momy_ Durubebegim ayyy sorma sorma biz çürüdük 😅😅😅 çooook sıcak oluyor bilen bilir bak kış hiç gelmez kışın güneş çıksın bahar havası
Nihanus _momy_ doğru valla doonaların ikinci eline 3.000 yazmışlar vay be eyvahlar olsun sen genede bak arada belki düşer vicdanlı biri