Emossk Riskli gebeliginiz varsa boşa özele para verrmeyin hepsi doğum anında sizi Turgut Özal tıp a yolluyor risksizse zaten hepsi doğumu yapıyor bütçenize göre seçin doğum yaparken çok gördüm 9 ay takipli yolda bırakılmış gebeleri
Rabia9522 1Cicekanne Ayy inşallah hayattaki doktorlar güzel ama şartların o kadar güzel olduğunu düşünmüyorum bende iyi araştırmak lazım
1Cicekanne Budiss_Moms evet bende nuriye hanıma gittim üç beş defa çok ilgili bir doktor doğumları nasıl bilmiyorum ama işte araştırcam.
Budiss_Moms Rabia9522 aslında bildiğim kadarıyla bi çok özel hastanede detaylı ultrason yok. Çünkü radyolog yada perinatoloji uzmanı yapıyor. Park hastanesinde radyolog warmış o yapıyormuş ama o da gitmiş ozmn fiyatı 750₺ gibi bişeymiş sanırım. Ama tekrar araştırmak gerekiyor tabi. Daha zamanınız varsa kontrole gittiğimde kendi doktoruma sorarım sizin için
Htcgd19 Rabia9522 özel hastanelerde yokmuş maalesef Malatya da sadece 2 perinatolog var bildiğim kadarıyla
Fk2 Budiss_Moms Emrullah bey gidebilirsin o ayrıntılı ultrason için artık el para almıyor gözde sıtma pınarında ve ultrason ve ameliyat da en iyisi.
Budiss_Moms Rabia9522 merhaba kontrole gittim bugun. Benim doktorum Özlem hanım ve hastenedeki diğer doktorlar takipli hastalarından ücret almıyormuş. Takipçi olmayan hastaları sadece Serdar bey detaylı yapıyormuş ücreti 500₺ miş.
Budiss_Moms Fk2 yok ben Rauf beye salı gideceğim zaten. Başka arkadaş için kendi doktoruma soracaktım ne kadar fiyatı diye. Özlem hanım da randevu alamazsan yaparız demişti de fiyatını sormamıştım ben Rauf beye randevu aldım diye
Budiss_Moms Fk2 bende gözdede Özlem hanıma gidiyorum en başından beri memnunum da inşaAllah doğumu da onda planlıyorum bakalım
Budiss_Moms Rabia9522 tabi özellerde Bütün kontrollerde eşler girebiliyor sıkıntı yok ama turgut Özalda ve devlet hastanesinde kimse giremiyor. dün detaylıyı yaptık mesela Turgut Özal da eşimi almadılar çok söylendi orda ama nafile bugün onun isteği üzerine zaten kendi doktorumuza gidip görmüş olduk 😄
Rabia9522 Budiss_Moms Kaç dakika sürdü nasıldı bende Turgut Özal’ın özeline gitcem de 😂 renkli görebildiniz mi