Kızlar herkes malatyada anladığım kadarıyla. Bende burdaki gebelere sormak istiyorum ilk gebeliğim. Doktorum yok 26 haftalığım. Haftaya devlete gidicem. Öncesinde turgut özala gittm hep. Lakin nerde doğurmalıyım nereye devam etmeliyim bilmiyorum. Herkes ilk doğumdur özele git özenle bakarlar diyorlar ki özelde malatyada önereceğiniz hastane var mı. Ben adanalıyım burdakileri tanımıyorum. Lütfen bilen varsa fikir verin. Devlette mi özele mi gideyim özelse hangisi!?