Rbadnc arkadaşlar siz neden bu kadar acele ediyorsunuz. Çıkmaz zaten bi kaç güne moralinizi bozduğunuzda kalırsınız. En erken 8. Gün dusuk bi değer çıkar. Normali de 10. Gündür. Ayrıca kan verip durmayın. Evde ütün dinlenin neden o kadar ayağa kalkıyorsunuz ki. Tutunmasını zorlaştırmayın. Kahverengi leke yerleşme kanaması olabilir. Sadece yatıp dinlenmeniz gerek.