Arkadaşlar merhaba
Ben tüp bebek 3.gün transfer oldum dün idrarda baktırdım tek çizgi sonra aradan zaman geçti lekelenmem oldu kite baktım silikti çizgi sonra kanda baktırdım 0,164 çıktı eve geldiğimde tekrar kahverengi leke geldi sabah tekrar lekelenmem oldu doktoruma sordum kanamam artarsa progestan iğne vurul dedi benim gibi olan varmı 26.şubat transfer oldum