Kızlar kendimi anca toparladım. 3.5 saat sancı çektim o kadar çabuk ilerlediki ben bile ne olduğunu anlayamadım ☺️Allah herkese benim gibi bir doğum nasip etsin inşallah 🤗oğluma sağ salim kavuştum ikimizde çok iyiyiz çok şükür evimize giitğimizde doğum hikayemi sizlerle detaylı paylaşırım😍