Nisayluh Yasemen16 nst ücretlerini biliyormusunuz canım bende özlem hanıma gidiyorum sendika indirimiyle 180 tl veriyoruz bu haftada nstye girecegim
Melekk11 Yasemen16 birde cinsiyet ne zaman söyledi biz 12 haftalık oldu cumartesi günü ikili taramaya giricem acaba erken söylüyor mu merak ettim ☺️
Yasemen16 Melekk11 14 de kesin bisey demedi erkek olabilir demisti 16 da net gösterdi cinsiyet partisi yapcaz diye söylemedik ama zaten ben baktığım gibi anlamıştım erkek olduğunu 🤣😇