Sinem044 Bursa hayat hastanesine giden ve memnun olduğunuz doktor isimlerini yazar mısınız rica etsem ?
Yaseminsahin Sinem044 ben Nazmiye Şentürk e gidiyorum ve memnunum canım gayet ilgili ve Güler yüzlü ☺️
Yasemen16 Sinem044 özlem Ballı ya gidiyorum bende çok memnunum , herseyi detayiyla anlatıp çok iyi ilgileniyor bi sıkıntı olduğunda hemen mesaj atabiliyorum arıyabiliyorum☺🐣
Yaseminsahin Sinem044 muayene ücreti sigortalı ve sendika indirimi olduğu için 220 tl veriyoruz canım doğum 5250
Birboncukannesi Sinem044 bende hilal cankılıç ama özlem ballıyı tavsiye ederim ben muayene 280 doğum sigortalı sigortasız değişiyor
Yasemen16 Sinem044 muayene biz 185 e gidiyoruz eşimin sendikasindan faydalanıyoruz normalde tam hatırlamıyorum ama 210 lira biseydi doğum 4750 dediler doğum için şehir hastanesine gidicem kontrollere gene hayata devam edicem inşallah 🙏☺
Sinem044 Birboncukannesi anladım teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için kendi doktoranuzdan memnun değil misiniz
Melekk11 Yasemen16 bende ikili tarama için gidicem ama fiyat bilgisi alamadım bir türlü fiyatı nedir acaba
Yasemen16 Yaseminsahin bizimde sendika var 185 e geliyor siz 210 diyince dedim acaba doktordan doktora farklimi oluyor yada 210 sendikalı fiyat mi ödüyorsunuz
Seymadefne Bende hayat hastanesi özlem balliya gidiyorum çooook çokk memnunum çok ilgili alakalı mesajlarıma çok hızlı donus yapıyor çok güzel ilgileniyor özledim bile kendisini muayene ücreti 210 TL ödüyorum doğuma ise 4750 TL dediler bize
Nisayluh Yasemen16 nst ücretlerini biliyormusunuz canım bende özlem hanıma gidiyorum sendika indirimiyle 180 tl veriyoruz bu haftada nstye girecegim