18+0 olduk bugün. Artık hafif hafif hareketlerini hissediyorum. Sizde durumlar ne alemde kızlar. İçimde bebeğime karşı tuhaf bir özlem var. Bian önce doğacağı günün gelmesini istiyorum. O mis kokusunu bian önce koklamak istiyorum. Yüzü gözü neye benzeyecek çok merak ediyorum.