Kdrtunl58 sizin adınıza çok sevindim 😍 aslında kendimi bu ay önceki aylara göre daha rahat hissediyordum, ya da öyle düşünüyordum ta ki negatifi görene kadar biraz fazlaca olacağına inanmışım sanirim. Adet olmadim insallah olmam da ama olursam da bi kaç ay ara verip spor yapıp biraz kilo verip öyle denemeyi düşünüyorum. Nasipten öteye yol gitmez bunu elbet biliyoruz hepimiz ama su içimizdeki annelik içgüdüsü yok mu bir anda ters düz ediveriyor herseyi