mrvsrcn Benimde olmadı çocuğum eşimin problemi vardı sizin probleminizde yok canım benim bekle , olmadı artık çok tedavi yöntemi var bizde tüp bebek yaptırdık tuttu çok şükür 37 haftalık olcağız belkide Allah bazen sınıyor bişeylerle bizi ve uğraşmamızı istiyordur. Dua et dene bekle olmadı tedaviye gidersin 👍🏻