EsraYsf Denizyildizi1 ballı süt canim ben 31 haftaligim bana da bir o etki ediyor bazen okadar aşırı oluyor ki 1 litre içsem geçmeyecek gibi 🙈
Ecoli28 Ben de gaviscon daha etkili diye biliyorum, bide doktorum lansor tablet içebilirsin çok rahatsız olursan demişti, sabah aç karnına bi tane alırsanız günü rahat geçirirsiniz