Denizliii Arkadaşlar erkendoğum riskim var. Kuvez solunum cihazı ihtiyacı olabilir dedi gittiğim doktor ve hastanede böyle bi imkan olmadığı için başka hastanelere bakmamı söyledi. 34. Haftamdayım egepolde varmış diye duydum. Egepolden veya o civardaki hastanelerden tavsiye edebileceğiniz işinin ehli ilgilenebilecek bi doktor tavsiye edebilirmisiniz? Çok acil çok önemli
znurstnKaraca Denizliii canım 10 gün önce egepolde Doğum yaptım yenidoğan yoğun bakımı var baya iyi bi hastane zaten doktorum Onur beydi tavsiye ederim birde Egepolün bütün kadın doğumcuları çok iyidir sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi inşallah🙏🏼
znurstnKaraca Denizliii canım son haftalarda olduğun için hiç bilmiyorum bi gidip görüşürsen daha iyi bilgi verir
Denizliii Kenanizm18 bayraklıda. Ben de doktor tavsiyesi üzerine gittim. Doktor fena değil ama hastane berbat ötesi
Kenanizm18 Denizliii anladım canım benim sanırım pek donanımlı degil :/ Allah yardımcın olsun. Burada cogu kişi sanırım can hastanesini tavsiye ediyor o taraflarda oda. Ben egepole gidiyorum.
Kenanizm18 Denizliii egepolde ihsan beye gidiyorum ve memnunum ben. Geceleri ve pazar günleri dogum olursa nöbetci dr geliyor ama bütün doktorlarının iyi oldugunu bildigim, duydugum icin öyle bi kaygımda olmadı hiç acıkcası.
NevinCeynakli Denizliii dr Bülent bey çok iyi diye duydum İhsan atabay da çok ilgili doktor tarama testi mi İhsan bey yapmıştı çıktı k memnun kaldım tavsiye ederim
Denizliii NevinCeynakli evet Bülent beye gittim ben de cidden çok iyi çok canayakın. Son haftalarımdayım diye çoğu doktor kabul etmemişti. Bülent bey hiç sorun etmedi. Sanki baştan beri ona gitmişim gibi samimi davrandı çok rahatlattı cidden çok sevdim kendisini.
Yuli Bülent bey tabiki. Ailedeki tum kadinlaein dogumunu yaptırdı. Ben sehir disinda olmama ragmen telefondan her sikintimi anlatabiliyorum mukemmel bir doktor