Esmaa 😘😘😘😘😘😊😊canimya her zaman komek elim deydiyse ne mutlu bana teki bebislerimiz saglikli olsunn insallahh
Esmaa Ben 3 hafta kasintidan oluyordum sonra koku oldu kasinti kesdi amma infeksiyon cikmadi temiz oldu
Tugceus Nrnr çok şükür mide bulantım vs yok sadece çok uykum var hep uyumak istiyorum çalıştığım için zorluyo
Tugceus Nrnr Allah razı olsun 🤗 inşallah hepimiz sağ sağlam kavuşuruz yavrularımıza Rabbim isteyen herkese versin🙏🏻