tugbaacng SerraveAnnesii Teşekkür ederim 🥰 bitmiş nerdeyse Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Mevsim36 SerraveAnnesii sizinle, aramızda 1 gün vardı sanki uygulamada bende 4 gün kaldı diyor siz nasıl hesaplıyorsunuz? 39+3 oldu saat itibariyle
tugbaacng Melekk32 ben de perşembe gidicem doktora, daha erken bi tarih verirse bayılırım heyecandan 😂
Lulikli tugbaacng hayır 39+0da sezeryan olucaktım doktorum covid oldu 🤦🏼♀️ Mecbur 39+6yı bekleyeceğim o yüzden 🥲 gerçi yarın netleşecek ama yüzde 90 bu şekilde