gulfemsvnc Kızlar selam, ay sonu doğumum var hayırlısıyla. İlk kontrole giderken doktoruma bir hediye götürmek istiyorum sonuçta 38 haftalık bir birlikteliğimiz var🥰 Bu konuda fikir danısacaktım sizden sizce ne olabilir?
Feyzaveannesi gulfemsvnc 4.500 TL + her kontrolde koyduğum 200 TL 😂😂😂 yeterde artar hatta bence o bana hediye almalı bu kadar para döktüğüm için 😂
Lulikli gulfemsvnc bu hafta çarşamba doğum yapacaktım. Sağolsun corona olarak hediyeyi o verdi bana. Yarın duruma göre onun yüzünden 1 hafta daha beklemek durumunda kalacağım o yüzden hiçbi şey almayı düşünmüyorum 😅
gulfemsvnc Kbrayankkk ah bacım biz 10 bin vereceğiz allaha emanetiz🥲 kocam dürtüp duruyor son bir hafta kala başka yere mi geçsek diye de benim ilk gebeliğim olduğu için strese girip değiştirmeye gidemedim😂
Deletedmom727271 Kbrayankkk 4 bin mi vay anam be ora nere kız sjsjsj 😂😂 benim doğum 8300e mal olacak 😬😬😬😂
gulfemsvnc Lulikli Aaa cok gecmis olsun doktorunuz mu covid oldu😪 Hayırlısı ne ise o olsun beklemek hayırlı olacakmış demek ki öyle düşünün🙏🏻
Balcaa Düşünüp almanız kötü degil tabiki de ben de sahsen birsey alma taraftarı değilim o kadar muayene parasi ekstra dogum ucreti falan derken almak gelmiyor icimden
gulfemsvnc Balcaa haklısınız tabii ki doğum zaten başlı başına masraf… özeldeki doktorların tuzu kuru karşılayamıyorsa farklı doktora gidebilir diye düşünüyor zaten şahsen benim doktorun yüzlerce hastası var o fiyatına rağmen. çok büyük bir şey değil de teşekkür etmek açısından işte kücük bir sey geldi içimden💖
bluees1207 gulfemsvnc bence yapılan yorumlarla fikrinizi değiştirmeyin sonuçta doktor özel hastanede çalışıyorsa sizin verdiğiniz parayı cebine indirmiyor onunda mesleği o ve o da orada maaşla çalışan bir işçi. Biz ödemeyi hastaneye yapıyoruz. He kaldı ki gitme mecburiyetimiz de yok devlet hastaneleri bir kuruş para almıyor oraya da gidebiliriz özele gidiyorsak demekki bizimde işimize geliyor 😊 Hiç bir doktor telefonundan bize bilgi vermek zorunda değilken bize numaralarını verip gece gündüz bir sorun olursa arıyabilirsin diyorlar özel hayat denen hiç birşeyleri yok. Bizlerde içimizden ne geliyorsa onu hediye edebiliriz o hem doktorumuzu motive eder hemde içimizdeki vefa borcunu ödemiş hissederiz. Hediyeleşmek her zaman çok güzeldir. Çiçek gönderebilirsiniz kalem yaptırabilirsiniz bi fular gömlek elbise alabilirsiniz. Yada psta tatlı götürebilirsiniz. Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz hiçbir zaman.
SimgeTuna gulfemsvnc Yuka bitkisi ve tuz lambası alacağım sanırım gerçi her hafta fikrim değişiyor yok yok şunu alayım diyorum ama en son bu fikirdeyim değişmezse😹