Busra156 Smyye1B girdiniz mi siz tokmu gitmem gerekiyo ne kadar dürüyo kaç dakika 1 saat sürüyo demişlerdi bana
Smyye1B Busra156 Evet 2 kere girdim ikisine de tok gittim çok afedersin idrara sıkışık olmamak gerekiyormuş öyle girdim 1.cisi üniversite hastanesinde 1 saate yakın sürdü 2.ci özel klinikte oldu oda 2 saate yakındı 😇
-askannesi Meltem_Akgn3 benimde 19unda varda sormadım 😂 seni bulmuşken doktoru da rahatsız etmeyim dedim çok teşekkür ederim. Bende aç gideyim madem
Meltem_Akgn3 -askannesi kız bu dörtlü testle detaylı aynıymış ya galiba 😂😂😂 ben gittim de dedim dörtlü vardı aynı şey dedi 😂😂😂
Meltem_Akgn3 -askannesi hiç aç gitme boşuna tok git Boşu boşuna aç gitmişim ben açken hareketli olmuyorlar tokken daha hareketli 😂
-askannesi Meltem_Akgn3 oh oh Daha iyi sevindim bidaha ayrıntıllıya gerek olmaması harika olur maddi olarak😂🙏🏻
-askannesi Meltem_Akgn3 hadi yA tamam arkadaşım valla dayanamamda açlığa zaten gece bile kalkıp kalkıp yiyorum😂