Meltem_Akgn3 Detaylı olan var mı nelere bakıyor nasıl muayene olunuyor alttan muayene ediyor mu doktor aç yada tok fark ediyor mu
Smyye1B Meltem_Akgn3 2 kere girdim alttan muayene edilmedim. Tok karnına ve idrara sıkışık olmamam gerektiğini söylemişlerdi. 😇
Meloakar Ben 2 kere gittim tok olman gerekiyor ve girmeden 15 dk önce çikolata ye bebek hareketli olması için alttan bakılmıyor bebeğin kalbine herşeyine bakılıyor
Meltem_Akgn3 Meloakar ben sabah gitçem de bana aç gel demişti diye hatırlıyorum emeli test yapacaktı ondan dedi galiba tok olmam gerekirse kan verdikten sonra yaptırırım artık o zaman teşekkürler 🥰
Zuzu04 Bebeğin tüm organlarına bakılıyor alttan muayene yapmıyorlar normal kontrole gittiğiniz gibi gidebilirsiniz ama tok olursanız yada gitmeden tatlı birşeyler yerseniz daha iyi olur
edis22 Zuzu04 benimkide 18inde bu ayin. Cok heyecanli ve stresliyim. Insallah saglikli olur bebegim🤲🏻😑
Tubamommy edis22 benim de bu ayın 18 inde rabbim herkese iyi haberler versin 3 taramam riskli çıkmıştı doktor down riski var dedi nifty testi yaptırdık onun sonucunu da bekliyoruz bakalım hayırlısı
edis22 Tubamommy himmm. Ben 2li yaptirdim temiz cikti dr 3lu 4luye gerek yok dedi. Dedim bakim 2li temiz ciktigi halde 3lu kotu cikma ihtimali varmi diye sordum
-askannesi Meltem_Akgn3 benimde 19unda varda sormadım 😂 seni bulmuşken doktoru da rahatsız etmeyim dedim çok teşekkür ederim. Bende aç gideyim madem
Meltem_Akgn3 edis22 bende de var o heyecan 😂 sabah benim muayene sağlıklı şekilde kucağımıza alırız inşallah 🥰 sen kaç haftalıksın
Busra156 Smyye1B girdiniz mi siz tokmu gitmem gerekiyo ne kadar dürüyo kaç dakika 1 saat sürüyo demişlerdi bana