Pinarinayseni Ben de eskisehirliyim kızlar Batıkent umit sağlıkta Dilek ulusoya gidiyorum aşırı aşırı memnunum yanı büyük bir şans benim için Dilek hocaya denk gelmek önceden hep kotu doktora denk geldim
Busra156 Pinarinayseni Doktorunuzdan baya memnunmusunuz yani bilgilendirme konusunda açık açık konusup sizi rahatlatır mı ümitte ücret ne kadar peki muayne vs.
Deletedmom727271 Pinarinayseni Dilek ulusoy benimde 😊 ben önermiştim size de galiba dilek hanımı yanlış hatırlamıyorsam 😂😂
Emedko Busra156 acibademe gidiyorum bende ceren hanıma. Çok memnunum gerçekten çok tatlı bir kadın. Tavsiye ederim cnm
Pinarinayseni Busra156 Cok iyi Dilek hoca insanı rahatlatarak tane tane anaç bir şekilde yaklaşarak anlatiyo benim soru sormama gerek kalmiyo beynimi okuyo resmen rahatlatıyor. Muayene ücreti 280 olmus
Pinarinayseni Deletedmom727271 Ay evet canım profil resmin değişmiş taniyamadim 😀 valla Allah razı olsun senden
hukukcuanne_06 Eskişehirli olan derseniz damlarım😅 ama ben ankarada yaşıyorum sadece eskişehiri görüncedayanamadım yazdım🤭, yakınlarım genelde özel ümit ya da acıbademde doğurdular anadoluda 2011den beri doğum yapan akrabam yok