Rbsb1803 Şu an ara ara dürtüyo beni içim bir nebze de olsa rahatladı.. Yarın takip edeceğim hala aynı giderse doktora gideceğim
Gullar-97 Rbsb1803 Endişe etmeyin yeri daraldığı için ve siz kendinizi yorduysanız oda çok yorulmuştur 37+3 olduk bende o haftalarda çok endişeleniyordum benim kide çok hareketli bir bebek ondan biliyorum Yinede doktorunuza danışın 🥰