Rbsb1803 bende 36+4 günlük hamileyim gecen haftasonu 3 gün benimde hareket etmedi gece acile gittim ebeler nst ye bağladı ordada hareket cıkmadı o yüzden hastaneye yatışımı yaptılar sabah tekrar nst cektiler hareketleri düzeldi sonra çıkısımı verdiler doktor yeri daraldığı için hareketleri azalmıstır dedi birde bu dönemde daha cok uyuyorlarmış bencede 1 günde 10 hareket yeterli bnm hiç hareket etmemişti ama için rahat etsin istıyorsan doktora bir görün nst ceksinler