Sevcan27 Baklava götürmeyi düşünüyorum bn şahse n doktorum herşeyin en iyisini hak etse de hediyenin büyüğü küçüğü olmaz birde biz oğluşumuza doktorun ismini koyacam Allah kısmet ederse çünkü çok iyi merhametli halden anlayan bir doktor inşallah benim evladım da yardımsever halden anlayan topluma yararlı bir evlat olsun 🤗
Nananusha Busra033 ben uzerinee isimi yazilan not defteri yaptirdim. gercekten uzerimde cok emegi var. cok sevindi
deletedmom734 Bimelek bu işle uğraşan yardım kuruluşları var bağışını yapıyorsunuz ve orda yapılan bağışlarla açılıyor kuyular size resim gönderiyorlar benim teyzem açtırdı tahmetli dedem için çok hoşuma gitmişti ben neden çocuğuma yaptıramyımki diye düşündüm
DuyguGkgz Busra033 bu hediyeleri Doğumda mı vericeksiniz benim hiç allıma gelmemişti ama aklıma yattı şuanda en azından bizden bir hatıra kalsın isterim bende
Yogurtlupilav rileyss Mavi20 Tamamen sizinle aynı fikirdeyim, içim acıyor süslere, atılacak ıvır zıvıra verilen paraya. Darüşşafaka’da bunun için güzel bir seçenek bence, aklınızda bulunsun. Doğa, hayvanlar hayat bulsun, minik canlar eğitim alsın 🙏🏻
Mavi20 Yogurtlupilav evet yapmak isteyince o kadar yardım edilecek kuruluş var ki lösev gibi. Yeter ki isteyelim 🤗
Yogurtlupilav deletedmom734 su kuyusunu bende yeni duydum. Çok güzel bir fikir gerçekten. İhh yardımcı oluyor sanırım. Güvendiğiniz kuruluştan yapılacak yardımın kötüsü olmaz zaten..
Rabia54 deletedmom734 çok güzel bir fikir hiç bilgim yok mesela ortalama ne kadar tutuyor mutce uyarsa bende yaptırmak.isterim💞
rileyss Okaradeniz kız bebegim olacak 😂 öyle bir sey mi var ben bilmiyorum erkekse baklava kızsa çikolata diye
Okaradeniz rileyss yok canim doktorun erkekse baklava yaptir demek istedim.Erkekler serbetli tatliyi sevior genelde die
rileyss Okaradeniz 😂😂 ben de bebek cinsiyetinden bahsediyosunuz sanmıştım. evet doktorum erkek ve hiç böyle düşünmemiştim gerçekten çok sagolun :)
dilem-55 Busra033 ben ismine özel çikolata yaptırdım instagram da bebek çikolatası diye bir siteden birde amigurumi örgü doktor hediye edicem 😀