aybukesen Kızlar bu haftalarda ne gibi sikayetler oldu sizde.Ben hapşururken biraz çişimi kaçırıyorum acaba acılmam mı oldu diye düsündüm cuma günü kontrol var🤷🏻♀️ Sizde durumlar nasıl?
Minnakkurabiyeveannesi27 aybukesen yok kuzum bebek artık kafası kanala yerleşmeye başlıyor ondan çiş tutamama sıkıntısj oluyor 36+5 deyim bende sadece dün 3 defa 15 dk süren sancı oldu bugün çok şükür birşey yok ama gelsin artık diye sabirsizlaniyorum
Duygu_turan aybukesen 36+5 deyim bebeğim 1 hafta önden gidiyor ama 38.haftadayız diyebilirim bugün nişanım geldi 🤭 Sanırım geliyor bizimki 🤲🏻
Alessa aybukesen benim sancim olmuyor ama kasiklarimda agri oldu hareket etdikce bugun sizdede oluyormu ? Bide hareketleri azaldi
Beyzan738 aybukesen 36+3 den selam🙋🏻♀️bende de kasıklarda sürekli ağrı ama sonra kendiliğinden geçiyor , baskı hissdyorm hemen tuvalete götürüyor , sezeryan olicam bebegimn kalp damarinda genişlik olduğu için bu cuma kontrolm var inşallah gun verir💌💌
aybukesen Minnakkurabiyeveannesi27 benimde ara ara sancı giriyor bu haftalarda yalancı sancılar oluyormus.Bende öyle cok sabırsızlanıyorum ama daha vakitleri var zamanında gelsinler insallah 🤲🏻🥰
Minnakkurabiyeveannesi27 aybukesen Sizin nasıl bebişin durumu kilosu felan bize 35+1 de gittik 3 kg ya yaklaşmış dedi doktor artık doğsa da sıkıntı olmaz dedi
aybukesen Minnakkurabiyeveannesi27 tam 36 da gittim 2750di kilosu hatta biraz geriden geliyor kilosu dedi haftasına göre zayıf buldu 2 haftada 190 gram almıs onun haricinde nst de sancım falan cıkmadı
Suzan-mustafa55 Minnakkurabiyeveannesi27 benim berisinde 35+3de 3 kiloydu 38+0 da doğum var yani bu hafta sonu kısmetse
Minnakkurabiyeveannesi27 aybukesen benimki de çok fazla kilo almamış kuzum doktorum 3 haftada 290 Gr almış dedi
1prenses_annesii Benim geçen hafta hafif sancı çıkmıştı hala ara ara sancilarim oluyor tabi hapşırma sorunu bende de var başının bi kismi kanala girmişti en son gecen hafta bakalim bu hafta gittigimizde ne diyecek
aybukesen Minnakkurabiyeveannesi27 son haftalar daha fazla kilo alıyorlarmıs galiba sizin doğum sekli nasım gözüküyor
aybukesen Alessa evet bendede oluyor birde seyime doğru cok baskı hissediyorum ara ara sancıda geliyor anlayamıyorum.Ama daha erken 36+4
aybukesen Beyzan738 hayırlısı ve saglıkla kucagınıza alın insallah🙏🏻🧿Çatı muayenesi olmusmuydunuz siz
Ayynurrr Bizde 36+1 olduk . 1 hafta önce gitmiştik kontrole 2900 gramdı. Ara ara kasıklarıma ağrı giriyor. Onun dışında bugün boğaz ağrım ve kulak ağrım oldu akşam üstü grip oldum burnumdan zor nefes alıyorum tıkandı. Yarın ağırlaşırsam doktora gideceğim .
aybukesen Ayynurrr evet isterseniz bi test yaptırın bol c vitamini tüketin portakal kivi zencefilde boğazları rahatlatıyor bal ve limonla karıştırıp icin
Duygu_turan aybukesen İlk başta pembemsi akıntı şeklindeydi bugün kanlı geldi biraz yine aynı yapışkan mukus kıvamında ama kanlısı şeklinde. Yarın hastaneye gideceğim
Minnakkurabiyeveannesi27 aybukesen malesef belli değil ilk doğumum bu hafta doktor kontrolümüz var en son gittiğimde doktor normal gözüküyor dedi başı felan dönmüş ama çatı muayenesi felan olmadım
Beyzan738 aybukesen yok canm ..ben mecbur sezeryan olicam bebegmde kalp damarında genişlik var sezeryan dediler ama gün vermedi bu cuma kontrolm var gün verir muhtemelen
minel44 Bende 36+1 oldum çok korkuyorum şimdilik herşey normal görünüyor sadece bebeğim bir hafta önde gidiyor denildi bu normal kabul ediliyormus ayrıca ince sızı şeklinde kasik ağrım var Cook agirlastim