Dlrblt
Valla ben en son bir ara kar cok yağdı ya hemen ertesi günü hastaneye kontrolüm vardı kaynana gitme dedi sağlık ocağına git demişti kızdım Ogün gittim hissettim ters bişi olacağını bebeğimin basına kordon dolanmıstı hemde 3 tur
Aparatı topar sezeryqn oldum bebegım ona regmen 8 gün küvezde kaldı
Ya dinleseydim kaynanamı düşünemiyorum bile
Kendinizle ilgili hiçbirseyi kimseye danışmayın kardeşim