selinbirincisezen Kızlar günde 1 fitil kullanıyorum akşamları ve fazla itemiyorum son 1 haftadır şişlik yada daralmış olabilir mi böyle bir etkisi var mı 😮🙄 15+1 iz bu arada 😇
Hacermasal selinbirincisezen bende kullanıyorum hamile kaldığım günden beri günde 3 tane akıntısı yetiyo zaten🤦♀️
bilgegk selinbirincisezen 21. Haftadayım 7.haftamdan bu tarafa kullanıyorum son 2 haftade inanılmaz bir daralma yaşadım sanki fitili itemiyorum rahat bir şekilde bu sadece bende oluyor sanmıştım
karamel33 selinbirincisezen bendede öyle oluyor bir haftadir fark ettim kuruluktandir die düşündüm tek deilmisim
Noname35 selinbirincisezen ben kullanıyorum ilk gebeliğim de de kullanmıştım şimdi de kullanıyorum zaten yumuşak kapsül parmağınla azıcık ittirsen bile hemen gider
Abdusunannesi edaliannee faydasını gördünüz mü peki bende kullanıyorum bebek rahim duvarına yakın olduğu için 🤲
selinbirincisezen Ikinciyeanne anladimm ben de kullandım 12.haftaya kadar sonra lekelenme oldu bebeğin eşi aşağıdaymış meğersem tekrar kullanmaya başladım 3 haftadır yine kullanıyorum😣kurtulamadım fitilden hiçte sevmiyorum
pnremr22 Ben 1 aya yakın kullandım ama herhangi bir etkisi olmadı açıkçası. Sabah akşam alıyordum ben.
pnremr22 selinbirincisezen hiç hoş değil zaten kendisi akıntı çok yapıyor. Ama dedigin gibi daralma falan olmadı bende
selinbirincisezen bilgegk cumartesi kontrolüm gittiğimde sorucam ama yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi ☺️ O istediğim yere kadar itemiyorum sanki ucunda kalıyor böyle 😮
selinbirincisezen Ikinciyeanne öğrendiğimiz günden bugüne ilişki hiç olmadı zaten ama son 1-2 haftadır böyle itemiyorum sanki kuruluktan mı bilemem ki 🙄 cumartesi soracağım☺️
selinbirincisezen karamel33 yalnız değilmişim ben de kuruluktan mıdır bilemedim açıkçası cumartesi sorup öğreneceğim💃🏻