RabiAdem Busra156 Bende kullanıyorum önceden 3 tane düşüğüm vardı ondan tetbir amaçlı verdiğini söyledi
Htcnal Busra156 18haftaligim ,herhangi bir kanama,lekelenme falan yasamadim.Rahim agzimda kisalik varmis o yuzden tedbir amacli verdi bana da bu hafta.Oral kullaniyorum.
Merve_1 Merhabalar ben de kullanıyordum ama önlem amaçlı 15+5 haftalık hamileyim demin kahve rengi lekeler gördüm aşırı korktum sizce ne
Bldnm Merve_1 ben de kullanmıştım düşük tehlikem vardı. Kahverengiyse korkmana gerek yok içerde kalan eski kan demişti doktorum bana. Kırmızı gelirse yeni bi kanamadır o zaman tehlikeli olduğunu söylemişti
selinbirincisezen Merve_1 bende 15+2 yim kullanıyorum hala sanki iterken zorluyorum leke gelmeye devam ediyor dünden beri
Merikooo Busra156 bebeğim aşağı inmişti rahim acilmam olmuştu kasık ağrısi bni öldürecekti progesteron hem ilacıni yedim hemde ignelerini vurdum ayağımın altına yükseklik koydum öylece uzandm çok şükür şimdi 6 aylık olduk atlattık o kotu günleri
137085 Busra156 merhaba ilk gebeliğimde bebeğim kesenin aşağısına yerleşmişti oyüzden kullanmıştım hiç stres yapmayın inşallah sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız
ezgimm0027 Busra156 bende kullanıyorum canim ilk öğrendiğim zamandan beri benim ilk bebegim erken dogdu o yüzden verdi rahmi güçlendiriyormuş
HeyMommy Busra156 Bana da dün verdi daha adetten 9 gün geçtim. Beta 70 çıktı. Progesteron hormonun çok düşük 15 olması gerekirken seninki 6 dedi. Hem iğne hem hap verdi. Günde iki doz iki doz olucam iğneleri
-Mystery- @cicekcikiz bende 6 haftalık hamileyim benimde 4 gündür var lekelenmem progestan ve iğne kullanıyorum ve sol kasım ağrıyor hemen geçer inşallah hepimizin
cicekcikiz -Mystery- -Mystery- bende iğne vermedi kanama alanı da görmedi hap sadece ama 20 gündür her gün var her gün geçmiyor benim gibi olan var mı
Beril_aras2 Busra156 evet ikinci gebeliğim ilkinde sorun yaşamamıştım bu biraz korkuttu beni çok şükür ilerlemedi kanama
Busra156 Beril_aras2 peki sizinde kasık agrılarınız oluyor mu ben tekrar kanama olucak diye çok korkuyorum
Irem_2104 Busra156 evet ben kullandım kanama vardı düşük tehlikem vardı 2 adet kullandım hemen geçti bıraktım kendiliğimden
Pemberuya Busra156 Bende 7 haftalığım lekelenmem oldu cumartesi günü de kan geldi hem alttan ilacını kullanıyorum hem iğne Allah yardımcımiz olsun valla bide başka bir iğne daha verdi. %15 düşük riskin var dedi Dr