Busra156 ben doğum yaptım çok şükür canım. Ama hamileyken 5 ay riskim vardı. Progestan bir kutu kullandım bitince tekrar vermedi. Ağır kaldırma tabi ki. Ben sadece yemek bulaşık bu işleri yaptım. Eşime süpürttüm evi. Ben ev süpürüp sildikten sonra leke geldi benden. O yüzden böyle ağır iş yasaktı bana da. Bulaşık yemek işi yokken de uzanıodum hep. 🥰Dikkat et sen de. Bebiş işlerden önemli. ❤️Geçmiş olsun. Sağ salim kavuşun inşallah ❤️🙏