Bba yok canım doğum belirtisi değil bazıların hamileyken geliyor süt değil beyaz su gibi ama bebeğin ilk doğduğunda onu emmesi gerekiyor vücudunun bağışıklığı kazanabilmesi için benim bu ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde iki hafta ara ara o süt gibi şeyden geldi çok korktum eyvah doğum başladı galiba dedim ama yok göğüslerimiz süt dolduğu için o akıyor korkma :)