Mustafa_feride
Bba Doğum sizin zaten yaklaşmış sut gelmesi çok normal. Hatta bu iyi birşey çünkü birçok annenin Doğumdan sonra sutum gelmedi derdi çok oluyor ☺️
Göğüsten gelen sarımsı sıvı çok önemli. Bebek doğduğu zaman bagirsak florasını güçlendiren Allah’ın hikmeti güzellikte bir süt o. Bazı geri kafalılar eskiden bu sütü bebeğe icirmezlermis. O yüzden size böyle birşey söyleyen olursa sert bir cisimle kafasına vurun ve oradan uzaklaşın😀😀