dugmeannesi ipekveannesi çok teşekkür ederim darısı size olsun inşallah yok bacım normal doğum oldu . Epidural istedim ama yapmadılar 😁senin yerine bizmi ikincaz dediler bu arada doktorlar ebeler çok iyi davrandılar sagolsunlar zorluydu biraz ama değdi
ipekveannesi dugmeannesi ahahah güldürdün 😂😂 çok şükür geldi geçti öyle düşün 😍 inşallah canım inşallah ❤️
dugmeannesi esmerbomba söyledim bana epidural yapın lutfen dedim yapamayız malesef hastanede yok dediler
Eliffefee dugmeannesi yapılıyor daha bu hafta bilgilendirildm ebe tarafından bir öncekı sezeryanımda epidural oldm dedm en güzel doğum şekli yine öyle olursn dedi
dugmeannesi Eliffefee bana yapmadılar kuzum normal doğum du benimki. Suni sancı verip doğumu başlattılar .
Eliffefee dugmeannesi doğrudur canım normal de pek yapmıyorlar dıe duymuştm bnde ıkınman gerektgı içinmiş herlde yengm demşti
Cemreninannesiii dugmeannesi istanbulda okmeydanında ablam sezeryan oldu ve epidural yaptılar ekstra ücret ödenmedi