Aybike123 Cotanakk zaman geçtikçe ağırlaşıyoruz gerçekten çok zor oluyor artık. Rabbım seni de hepimizi bir avaz da kurtarsın inşallah
Cotanakk Aybike123 artık gerçekten zor olmaya başladı. İnşallah hepimiz hayırlısıyla bir an önce doğurur bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız. Ne zaman kendim gibi birilerini görsem dua ediyorum kimin duası kabul olur belli olmaz 🙏🏻
Eda8adem Cotanakk hayırlısı olsun rabbim bı avazda kurtarsın hepimizi. Bu seneki bebekler nazlı çıktı ☺️
Haticehatice emneakpnr 40/4 düm benimde bebeğin suyu çok iyiymiş sürekli yön değiştiriyor o yüzden sezeryan dedi doktorum kakasını yapar diye korkuttu.yarın tekrar gideceğim sizce 1 hafta daha beklemelimiyim bana moral oldunuz 🌸
emneakpnr Haticehatice aynı şey bana da söylenmişti hemen hemen hergün kontrole gitmiştim sıkıntı olmadığı içinde beklemiştik sizde doktorunuzla görüşüp bekleme şansınız varsa bekleyin bence
Haticehatice Cotanakk normal doğum pozisyonu yakalarsa yarın suni sancı verecek .makat geliş olursa sezeryan diyecek ama ben kararsızım sezeryan için ve korkuyorum
Haticehatice emneakpnr sürekli dönüyormuydu bebeğiniz?benim hep yer değiştiriyor keyfi yerinde gelmek istemiyor dedi doktor çok şaşkınım
emneakpnr Haticehatice yok hayır doğum pozisyonuna uygundu hep öyle olmasına rağmen defalarca yatışım yapıldı imza atıp çıkmıştık
Haticehatice emneakpnr Allah razı olsun canım Perşembe günü başaşağı pozisyonda yakalayıp normal doğum başlattık.güzelde ilerliyordu fakat bende başka sıkıntılar çıktı bebeğin nabzı düştü acil sezeryan oldum maalesef.siz ne durumdasınız
emneakpnr Haticehatice saglıcakla kavuşmuşsunuz ya önemli olan o bahtı açık yaşı uzun olsun inşallah 🥰🤗 iyiyiz biz şükür henüz küçük olduğumuz için bi sıkıntımız yok şimdilik 😊