Aybike123 Kızlar normal doğum istiyorum bugün kontrole gittik ne açılma var ne de sancı. Cumartesiye kadar açılma olması için ne yapabilirim önerilerinizi alayım 🥰
Fulyaaa1 Aybike123 merhaba bende 39+3 aynı bende en son cuma gitmiştim sancı ve açılma 0 dı yarın gideceğim bakalım me durumdayız. Ama ara ara sancım oluyor yalancı sancı neden cumartesiye kadar?
emneakpnr Aybike123 ilk doğumunu 41+2 de yapmış biri olarak söylüyorum kesinlikle tedirgin olmayın neden cumartesiye açılma olması gerekiyor ki bebeğin suyunda ve kendisinde sorun olmadığı sürece aksini kabul etmeyin derim merdiven inip çıkın faydasını mutlaka göreceksiniz.
Melikeince Aybike123 size Allah kolaylık versin bende bilmiyorum doğum için ne yapmak gerek. bu gün 40 haftaya girdim hala bişy yok doktorum da bu hafta iki kez daha gelmem gerektiğini hala doğum başlamazsa 41 de yatış yapıp kontrol altına tutacağını söyledi. Normal istiyorum sırf sağlıklı olduğunu düşündüğüm için ama çokta kararsızım
Cotanakk Aybike123 ne yaparsak yapalım olmayınca olmuyor bebeğin kendi tercihi sanırım tamamen ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek bekliyoruz sadece
Melisaninannesi Fulyaaa1 ben hep 10 000 adım yürüyüş yaptim biraz seri yürüs, merdiven inip çıktım, ardından evde temizlik, banyo ve doğum 🙂 şimdiye kadar 2 doğumu böle başlatim… Sıra üçüncü doğumda bakalım 🙂
Aybike123 Fulyaaa1 cumartesi günün doluyor dedi doktor kordon boyun çevresine yakın diye daha fazla beklemeyi düşünmüyorum bende korkuyorum
Aybike123 emneakpnr yapıyorum ama bundan sonra arttiracam. 40+0 oluyorum bebekten sıkıntı yok sadece 3 haftadır kordon u baş çevresine yakın çıktı ondan korkuyorum beklesem mi biraz daha kararsizim
Haticehatice emneakpnr 40/4 düm benimde bebeğin suyu çok iyiymiş sürekli yön değiştiriyor o yüzden sezeryan dedi doktorum kakasını yapar diye korkuttu.yarın tekrar gideceğim sizce 1 hafta daha beklemelimiyim bana moral oldunuz 🌸
AnnelikHayali İnstagram kullanıyorsan Melike yoga diye bir sayfa var. Orada hikayede sabitlemezler kısmında doğumu kolaylaştıran, açılmayı sağlayan egzersizler var. Dilersen onları deneyebilirsin.
Aybike123 Melikeince bende aynı duygular ve düşünceler içindeyim canım Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥰
Aagazade Ilk cocugumda 39+2de dra gidmisdim ne acilma vardi ne bisey hicbisey yoktu sancimda yoktu 39+5de gece uykudayken sanciya uyandim sabaha karwi dr a gitdim control etdi 2sm aciklik vardi 5saate dogum yapdim aniden ola biliyor hersey sabr lazim
Eda8adem Bende 39+2ym ve hala açılma yok geçen hafta çatı kontrol yaptığın da bu Çarşamba günü tekrar gideceğim o zaman ne diyecek bilmiyorum 😑 ilk gebeliğim ve nasıl ne olacak diye merak ediyorum rabbim hayırlısıyla kucağimiza almayı nasip etsin benimde cumartesi günü 40 haftam doluyor artık hayırlısı diyorum. Gündüzleri ara ara sancım oluyor geceleri de öyle nstde çıkar mı sancı bilmiyorum 🤦
Aybike123 Eda8adem benimde gece adet sancısı gibi sancılarım oluyor ama ne gelen var ne giden 🤷♀️ sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Cotanakk Eda8adem bende 39+4 olacağım bu gece 38+6da hiç açılma ve sancı yoktu. Perşembe günü kontrolüm var. Perşembeye kadsr keşke doğurabilen :( bekliyorum ama hiç belirti yok
Aybike123 Cotanakk zaman geçtikçe ağırlaşıyoruz gerçekten çok zor oluyor artık. Rabbım seni de hepimizi bir avaz da kurtarsın inşallah
Eda8adem Cotanakk hayırlısı olsun rabbim bı avazda kurtarsın hepimizi. Bu seneki bebekler nazlı çıktı ☺️