Busra_civelek Kilaflarinmucizesi aa ben de nisa hastanesi Ama ikidir nst ye gidiyorum 50şer tl alıyolar. 🙄
serapillik Glshekr bugün gittim kontrole esencanda normal doğum 3000 sezaryen 3500 ağustosta doğum yapacağım fiyat değişir mi dedim değişse bile siz bundan etkilenmezsiniz dedi bilginiz olsun ☺️
Glshekr serapillik önceden anlaşma yapmak gerekiyor galiba hastanelere de pek güven olmuyor bu konuda 😂 Bizim reyapta 30₺ ymis geçen gün girdim Nst ye ☺️