Mihriballim yani indirim yaptirsada çok fark edecek bir indirim yaptirabilecegini sanmıyorum yani oranın doğum parasına çocuğun a dan Z ye her şeyi alınır ama bir yandan doktorumu çok seviyorum bırakmak istemiyorum valla çok zor :( bide yani muayneye neden zam gelir ki malzeme masrafı yok bişey yok yağ mi bu sanki tedarik sıkıntısından zam yapıyorlar 😂 5 dakikalık şeye 450 TL çok acı en pahalı hastane bide 😓